• ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه
  • ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه
  • ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نذورات و کمکهای مردمی

سامانه تلفن گویای ستاد

نوشته شده در 2023/06/06 ، ساعت 8:51 |

در سالروز ولادت آقا امام رضا علیه السلام، همایش بانوان کرمانشاهی طلایه دار ساخت صحن حضرت زینب سلام الله علیها در کربلای معلی، به همت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولین و بانوان خیر برگزار گردید.

????در ابتدای این مراسم، جناب آقای صحرایی، مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان ضمن خوشامدگویی گزارشی از فعالیت‌ ستاد استان و چگونگی جذب نذورات و کمک‌های مردمی ارائه نمود و استان کرمانشاه را جزو استان‌های پیشرو در این امر معرفی کرد.

????سخنران بعدی سرکار خانم دکتر سعیدی، مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، ضمن قدردانی از فعالیت‌های ستاد و مشارکت مردم استان کرمانشاه، ارزش نذورات و هدایای بانوان را بیان کردند.

????سرکار خانم دکتر کهريزي، سخنران بعدی این جلسه در خصوص مودت و دوستی با اهل بیت و اجر مشارکت در ساخت و ساز عتبات عالیات که از نشانه های این دوستی و مودت است مطالبی بیان نمود.

????در انتهای این همایش نیز، خواهران شرکت کننده نذورات و هدایای خود اعم از وجه نقد و طلا و جواهرات را به آستان مقدس امام اباعبدالله الحسین علیه السلام اهدا نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
دیدگاه ها (بدون دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *